вторник, 4 июня 2013 г.

Рефлекксія модуля 3

У цьому модулі ми розпочали процес планування вивчення обраної теми, встановили навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких формулюватимемо основні запитання, що формують зміст проекту.
Ми в группі обговорювали теми проекту кожного, допомагаючи обрати найбільш вдалий варіант 3апитань.
Япідібрала кілька тем (як мені 3давалось - цікавих та важливих), але жодна не  витримала конструктивної критики колег :-) Я вдячна всім 3а 3ауваження та поради.
Мені потрібно навчитись чіткіше формулювати тему проблеми, роуміючи для кого я її пропоную.

2 комментария:

  1. Можливо, Ви звернетесь до цих тем дещо пізніше і Вам вдасться їх розробити у реальному проекті. Але для навчального проекту (пробного, тренувального) вони і справді трохи проблемні. Окрема подяка Вам за вміння почути конструктивні поради та вчасно переорієнтуватися.

    ОтветитьУдалить
  2. Так, напевне так і буде. А порадам я завжди рада, особливо конструктивним :-), але всеж - таки робитиму по-своєму

    ОтветитьУдалить