вторник, 24 декабря 2013 г.

Майстер-клас "Інтел. Навчання для майбутнього"

Перший день.
Сьогодні перший день майстер-класу вже добіг кінця. На початку група в цілому та кожен з учасників формулювали власні навчальні цілі на ці 2 дні. Чесно кажучи, свої цілі довелося коригувати. Також вчилися ділитися своїми успіхами щодо проведених тренінгів Інтел зі слухачами курсів.
Мені особисто дуже сподобалось, як ми прцювали з видами формуючого оцінювання. Ще раз переконалась, що, на жаль, у наших школах цього дуже мало.
У мене виникли труднощі під час реєстрації в бібліотеці, але я впоралась (!) і отримала доступ до дуже корисного ресурсу.
Мені цікаво було слухати тренера Ніну (як теоретичні основи, так і приклади з життя). Цікаво було послухати експертну оцінку наших портфоліо.
Дякую! 
Цікаво було б все-таки дізнатися, як можна оцінювати абстрактні поняття (наприклад, у виховній роботі)?

1 комментарий:

  1. Кларо, супер! Так тримати! Є щирість, є свої, а не "потрібні" думки. Запитання в кінці ДУЖЕ спонукає до спілкування з ВАми!
    Щоб була ідеальна рефлексія, варто продовжувати навчатися писати "від першої особи ще більше" . От наприклад порівняйте: "Чесно кажучи, свої цілі довелося коригувати. Також вчилися ділитися своїми успіхами щодо проведених тренінгів Інтел зі слухачами курсів." з "Чесно кажучи, мені свої цілі довелося коригувати. Також я вчилися ділитися своїми успіхами щодо проведених тренінгів Інтел зі слухачами курсів". ПРавда ж є ледь вловима, але різниця!
    Які саме абстрактні поняття Ви хочете спробувати оцінити? Я пошукаю відповідні форми, а можливо і допоможу ВАм їх скласти ( я трохи вже вмію сама складати критеріально-орієнтовані шкали)
    Дяку, успіхів ВАм і натхнення!
    з повагою,
    Ніна Д., тренер

    ОтветитьУдалить