среда, 25 декабря 2013 г.

Майстер-клас. День другий.

Другий день майстер-класу розпочався вправою, яка у мене викликала певне хвилювання, але після того, як я показала себе квіткою, зрозуміла, що ці емоції пішли мені на користь.
Під час обговорення рефлексії, я дізналася, які форми для неї можуть бути, узагальнила для себе "+" та "-" цього процесу.
Працюючи в малих групах, мені було легше формулювати завдання для груп дітей, швидше йшов процес генерування ідей.
Я краще зрозуміла, як правильно оцінювати план, чому потрібно приділити уваги більше, що має бути обов*язково. Дуже корисним для мене був акцент на навичках ХХІ століття.
Також мені сподобалось обговорення ролі тренера на тренінгах Інтел 10.: як мають співіснувати ці дві ролі - тренера та фасілітатора в одній людині упродовж 5 днів занять.Особисто мені, щоб чисто виконувати роль фасилітатора потрібно над собою працювати.
Наприкінці заняття подивились відеолекцію, яка спонукала мене поміркувати: а що я зможу зробити в цьому напрямі?
Я задоволена тим, що мала змогу працювати на цьому майстер-класі. Упевнена, що на майбутніх тренінгах у мене все вийде!

Комментариев нет:

Отправить комментарий